Hemelvaartsdag 2024

maandag 13 mei 2024
Afgelopen donderdag begonnen we om 9.30 met het jaarlijkse korfbaltoernooi. We hadden dit jaar 18 teams, verdeeld over 3 poules. Teams met korfballers en ook veel niet-korfballers speelden niet alleen voor de winst, maar zeker ook voor de gezelligheid.

Doordat het prima weer was, was het de hele dag gezellig druk en genoten zowel de teams als vele supporters. Rond 16 uur waren alle wedstrijden gespeeld en kon het wedstrijdsecretariaat de stand opmaken. De uiteindelijke winnaar was het team Pink Ladies 2.

Na de prijsuitreiking hebben we genoten van zanger Danny de Koning. Aansluitend kon iedereen aansluiten bij een heerlijke BBQ. Hierna ging iedereen tevreden naar huis en kon er opgeruimd worden…..

We willen alle vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt, bedanken voor hun inzet. Het was een leuke dag en we hopen dat iedereen er ook volgend jaar weer bij is!!

OKV