Een mooi seizoen voor OKV 3

maandag 10 juni 2024
Het jaar 2023-2024 was een prima seizoen voor OKV 3 of zoals in de volksmond ‘OKV Zondag 1’. Dit jaar zijn we maar liefst drie keer kampioen geworden, en dat is natuurlijk een prestatie waar we super trots op zijn! Hieronder een lijstje met statistieken van dit mooie seizoen.

Onze resultaten
Dit seizoen speelden we 21 wedstrijden. Hiervan hebben we er 18 gewonnen, 2 gelijkgespeeld en slechts 1 verloren. Met 316 punten voor en 220 punten tegen was er een positief doelsaldo van 96. Het was een prima seizoen vol successen en soms ook spannende momenten en met veel taart, drankjes en bittergarnituur.

Leuke statistiek: In het zaalseizoen hadden de nummers 2 en 3 meer punten voor en minder tegen. Zo zie je maar, winnen is belangrijker dan scoren ;). Dan wil ik ook graag iedereen van Zondag 2 heel erg bedanken voor het invallen, reserve zitten en de uitbundige support.

Naast de wedstrijden hebben we ook leuke trainingen gehad. De sfeer was altijd goed en we hebben veel gelachen en soms ook hard getraind.

Nu is het tijd om te genieten van een welverdiende zomervakantie. Rust lekker uit, geniet van de vrije tijd en kom met nieuwe energie terug voor het volgende seizoen. Want alles went behalve taart en bitterballen.

Namens de hele zondagselectie willen wij iedereen bedanken voor de support. We kijken nu al uit naar wat het volgende seizoen ons zal brengen. Fijne zomervakantie!

Sportieve groet,

Jordy