Wim-en-Jannie Commissie

dinsdag 11 juni 2024
‘Oh dan moet je even naar Wim en Jannie’.
‘Ja, dit weten Wim en Jannie.’
‘Wim en Jannie regelen dit’.

Wim de Graaf - lid sinds 15 mei 1953
Jannie de Graaf - lid sinds 30 juni 1960

We belichten dit seizoen een aantal commissies, maar er zijn twee mensen die haast een eigen commissie vormen voor OKV. Wat regelen ze ontzettend veel voor onze vereniging. Heel eerlijk kunnen we niet zonder Wim en Jannie en is het de hoogste tijd om ze ook op deze manier in het zonnetje te zetten.

Als wedstrijdcoördinator levert Wim een nadrukkelijke stempel op het speelweekend. Zonder Wim de Graaf zijn er geen wedstrijden, zonder Wim de Graaf zijn er geen scheidsrechters die fluiten voor O.K.V, zonder Wim de Graaf zijn er geen invallers, zonder Wim de Graaf is er geen speelronde. Wim de Graaf heeft ook nog zitting in de TC en in de jeugdcommissie. Zo regelt Wim zelfs nog allerlei activiteiten voor de jeugd en houdt hij de zaterdag- en zondagselectie goed in de gaten.

Jannie de Graaf is hoofdredactrice van ons clubblad en maakt gezamenlijk met de redactie ook altijd de programmaboekjes voor de zaal. Jannie zorgt dat er altijd schone tenues zijn voor de selectie. Ook is Jannie verantwoordelijk voor de ledenadministratie. Elk nieuw lid wordt ingeschreven bij Jannie en komt op die manier in Sportlink en in ons ledenbestand te staan. Ook assisteert Jannie in alle taken die Wim heeft en zo versterken ze elkaar als een echt team, dit doen ze al jaren.

Ook zijn ze de kantinecommissie ontzettend tot steun, zo staan Wim en Jannie elke zaterdagochtend voor hen klaar. Bovendien worden altijd alle gegevens, denk aan het wedstrijdboek, tijdig gedeeld.

Ook zorgen ze er gezamenlijk voor dat het speelschema zo vroeg mogelijk naar alle andere vrijwilligers gaat die deze gegevens ook nodig hebben voor het in orde maken van het veld, de kantine en de website. Hans, Stijn en Jordy zijn hier erg blij mee.

Gezamenlijk zorgen ze altijd voor de rijdiensten en de routebeschrijvingen, bovendien worden in het zaalseizoen ook nog de ‘klokkers’ ingedeeld. Ook wordt er altijd netjes gecontroleerd of er verzameld wordt, bovendien is dat gezellig voor nog even een praatje.

Een bijzonder gegeven is dat dit enkel de huidige taken zijn die Wim en Jannie uitvoeren. Zo hebben beide leden al een uitzonderlijke staat van dienst met bestuurs- en trainingstaken in het verleden. Ook hebben ze natuurlijk de clubkleuren van O.K.V. verdedigd en doen dat eigenlijk nog steeds.

Wij mogen Wim en Jannie ontzettend dankbaar zijn voor alle werkzaamheden die zich al zo ontzettend lang inzetten voor de vereniging. Hoewel ze al een koninklijke onderscheiding hebben, verdienen ze ook een groot applaus van ons allemaal.

Wim en Jannie, jullie werden in 2019 al omschreven als supervrijwilligers en laten we die bijnaam vooral behouden voor jullie beiden.

Dank voor jullie jarenlange inzet, ook weer dit seizoen!

O.K.V. Bestuur