Schenking door de Vrienden van O.K.V. / Club van 50

donderdag 20 juni 2024
Met trots kunnen wij melden dat ons oude AED-apparaat, dat aan vervanging toe was, nu vervangen is dankzij een schenking van de Vrienden van O.K.V. / Club van 50. Deze club telt momenteel ongeveer 100 vrienden en leden.

Wil je ook O.K.V. ondersteunen? Door lid te worden van de Club van 50 (€50 per jaar) of vriend te worden (€12 per jaar), draag je bij aan waardevolle schenkingen aan O.K.V. Dankzij deze steun kunnen wij belangrijke verbeteringen en aankopen doen voor onze vereniging.

Heb je interesse om lid te worden van de ‘Club van Vijftig’ of ‘Vrienden van O.K.V.’, neem dan contact op met een van de onderstaande personen:

J. Ramaker
Y. Langenberg
N. Wals
Wij willen iedereen die al lid is van deze club hartelijk bedanken voor de steun en betrokkenheid bij O.K.V.

Namens het bestuur en alle leden van O.K.V. hartelijk dank!

OKV Bestuur