Jaarvergadering O.K.V.: Nieuwe voorzitter en jubilarissen O.K.V.

vrijdag 11 oktober 2024
Afgelopen dinsdag (8 oktober) heeft Ton van Ingen de voorzittershamer tijdens de jaarlijkse ledenvergadering overgedragen aan Marc Flens.

Ton van Ingen heeft O.K.V. vanaf 2013 geleid en in die jaren is onze vereniging op allerlei fronten gegroeid en zijn er mooie projecten gerealiseerd. Nieuwe velden, LED-verlichting, financieel zeer gezond en een stabiel (en gelukkig licht groeiend) ledenaantal. Zomaar een paar zaken die het bestuur onder leiding van Ton afgelopen jaren voor elkaar hebben gekregen.

Nu is het de beurt aan Marc Flens om dit voort te zetten en uit te breiden, samen met de andere bestuursleden. De meeste leden zullen Marc al kennen, maar toch een hele korte introductie. Marc speelde al in de jeugd van O.K.V., heeft een uitstapje gemaakt naar Z.K.C., maar is de laatste jaren weer actief bij de club betrokken, mede door dochter Mara die inmiddels in het eerste speelt.

Wij zijn Ton dankbaar voor de vele jaren en wij hebben alle vertrouwen in Marc om O.K.V. verder te laten groeien.

Naast de overdracht van de hamer werden er ook nog veel jubilarissen gehuldigd. Het waren er dit jaar veel, dus Wim de Graaf had een drukke avond.

Na een korte toespraak werd iedereen even in het zonnetje gezet. Zeer verdient uiteraard!

De jubilarissen zijn:

- 86 jaar lid     Arie Lust
- 78 jaar lid     Jopie van Berge – Beerling
- 65 jaar lid     Jan de Dood
- 65 jaar lid     Klara Schaft – Lust
- 60 jaar lid     Nel Wals – Lust
- 60 jaar lid     Jaap Ramaker
- 60 jaar lid     Bert Ramaker
- 60 jaar lid     Pieter Jonker
- 55 jaar lid     Wim Wals
- 50 jaar lid     Paula Kok
- 40 jaar lid     Dennis Wals
- 25 jaar lid     Mariska Lust
- 25 jaar lid     Denise Roels
- 25 jaar lid     Robin Witbaard
- 25 jaar lid     Brenda Witbaard
- 25 jaar lid     Joey Bakker

Aan dit mooie aantal is te zien dat O.K.V. tal van trouwe leden heeft en dat is iets waarop wij kunnen bouwen!

OKV