OKV 4 Kampioen!

zondag 13 oktober 2024
Wat een seizoen! Het begon wat stroef, maar uiteindelijk zijn we kampioen geworden. De eerste wedstrijd eindigde nog net aan in een gelijkspel, 9-9, met een doelpunt in de laatste minuten. We wisten dat het beter moest, en dat gebeurde ook.

De tweede wedstrijd tegen Groen Geel was een spannende. Zonder Jordy – die die nacht vader werd – wisten we toch met 12-8 te winnen. Een mooie prestatie, zeker gezien de spanning in de wedstrijd. Daarna speelden we uit tegen KZ, op een zonnige dag, en daar wonnen we relatief makkelijk met 10-17. Een fijne overwinning waarmee we goed in het ritme kwamen.

Op zondag 29 september stond dé wedstrijd tegen WWSV op het programma. Zij hadden net zoveel punten als wij, dus het moest gebeuren. Gelukkig trokken wij aan het langste eind en wonnen met 12-9. Een cruciale overwinning.

En dan, op zondag 6 oktober, was het zover: de kampioenswedstrijd. Het ging de hele wedstrijd gelijk op, maar in de laatste minuten wisten we met 7-8 te winnen. Wat een opluchting! Na afloop hebben we met de hele zondagselectie taart en bitterballen gegeten om het te vieren.

Afgelopen zondag speelden we de laatste wedstrijd van het buitenseizoen. Ondanks de regen en de harde wind scoorden we er flink op los en wonnen we overtuigend van KZ met 17-5. Een mooie afsluiter van het veldseizoen.

We willen graag de reserves bedanken voor hun inzet, zowel in het veld als op de bank. Nu gaan we ons richten op de zaal. Op naar een nieuw seizoen binnen!

Jordy